Mūsu ekspertīze
Tavām IT vajadzībām

Lai bizness darbotos tik nevainojami kā Šveices pulkstenis, uzņēmumam nepieciešama stabila IT
infrastruktūra. Tā ietekmē biznesa procesu nepārtrauktību, darbinieku produktivitāti, uzņēmuma
rentabilitāti, kā arī klientu apmierinātību.

Būsim godīgi – nevainojami paveikt visu vienam pašam ir nereāli, vai ne? Pat supervaroņiem ir savi
sabiedrotie. Ko Tavs uzņēmums iegūs, izvēloties Primend IT ekspertus par sabiedrotajiem? Profesionālus,
pieredzējušus palīgus, kas parūpēsies, lai jūsu IT sistēmas darbojas droši, efektīvi un atbilstoši mūsdienu
standartiem. Tikmēr Tavs uzņēmums laiku un enerģiju varēs pilnvērtīgi veltīt savai superspējai –
pamatbiznesa attīstībai.

Klikšķini uz pogas ar sev interesējošo sadaļu, lai uzzinātu detalizētāk, kā Primend var palīdzēt Tavam
uzņēmumam atvieglot ikdienu un veicināt izaugsmi.

Ir piedzīvojumu meklētāji, kuri ceļojumu maršrutus izlemj spontāni, naktsmītnes rezervē galamērķī uz vietas un riskē iztikt bez apdrošināšanas. Un ir rūpīgie plānotāji, kas saglabā čekus par katru kafijas tasīti un visām muzeju biļetēm. Kura no šīm metodēm  nodrošinās veiksmīgākus rezultātus uzņēmējdarbības kontekstā? Mērķtiecīga izdevumu pārvaldība un ilgtermiņa plānošana, vai ne?

Digitālajā laikmetā uzņēmuma sekmīgai darbībai atsevišķs IT budžets ir tikpat būtisks kā algu budžets. Tas ļauj plānot IT izdevumus sistemātiski un stratēģiski. Kuriem IT izmaksu pārvaldības aspektiem nepieciešami risinājumi Tavā uzņēmumā?

Neskaidra reālā situācija par esošo IT infrastruktūru

  • Pietrūkst visaptveroša, detalizēta pārskata ar precīziem apjomiem un izmaksām katrai uzņēmuma īpašumā esošajai IT sistēmai, iekārtai u.c. infrastruktūras sastāvdaļām.
  • Iespējams, tiek lieki pārmaksāts par neizmantotām vai dubultā lietotām IT sistēmām, produktiem vai pakalpojumiem.
  • Netiek veikts regulārs monitorings par infrastruktūras stāvokli un tās nepieciešamo atjaunošanu.

Trūkst zināšanu, kā gudrāk budžetēt nākotnes plānus

  • Būtu vērtīgi dzirdēt profesionāļu pieredzi par to, kā efektīvāk plānot IT izdevumus nākotnes pirkumiem un kuras izmaksu pozīcijas ietvert budžetā.
  • Rodas šaubas, vai iekārtas izdevīgāk pirkt vai nomāt.
  • Pietrūkst zināšanu, kā plānot infrastruktūras pielāgošanu pārmaiņu gadījumos (uzņēmuma strauja izaugsme vai pēkšņs samazinājums, jauns birojs, jauni pakalpojumi vai produkti, izmaiņas likumdošanā utt.)

KO IEGŪS TAVS BIZNESS, izmantojot Primend palīdzību IT izmaksu pārvaldībā:

  • Visaptverošu un detalizētu pārskatu par savu IT infrastruktūru – kopīgi izvērtēsim pašreizējās IT infrastruktūras stāvokli (tajā skaitā par vairāku mākoņpakalpojumu saskaņotu izmantošanu). Tas ļaus iegūt skaidru priekšstatu par esošo situāciju un pieņemt uz faktiem balstītus lēmumus.
  • Optimizācijas iespējas, kas vērstas uz izdevīgumu un kvalitāti (efektīvāka esošo resursu izmantošana, gudra jaunu resursu piesaiste, lieko rīku likvidēšana, hibrīda un mākoņpakalpojumu integrēta izmantošana utt.)
  • Tavam biznesam piemērotu IT attīstības plānu, ņemot vērā nozares specifiku, uzņēmuma izaugsmes mērķus un budžetu.
  • Ilgtermiņa sadarbību lietotāju atbalstam un konsultācijām, pārdomātu lēmumu pieņemšanā par investīcijām IT sistēmās, iekārtās utt.